Питання та відповіді

1. Нарахування

 

У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:

-  контакт-центр +38(044) 202-02-02;

- сайт  https://vodokanal.kiev.ua  кнопка«Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства general@vodokanal.kiev.ua

На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.

Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням https://vodokanal.kiev.ua/distancz%D1%96jne-obslugovuvannya-f%D1%96zichnix-os%D1%96b

Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.

 

2. Передача показів квартирних лічильників:

 

Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:

 

- зареєструвавшись в особистому кабінеті https://my.vodokanal.kiev.ua/

- на сайті https://vodokanal.kiev.ua/-> Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з'являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку "Я не робот", "Даю згоду на обробку даних", натискаєте "Пошук". У віконці "Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.

- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал

через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;

у сервісних центрах ЦКС: https://cks.com.ua/ ;

за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;

у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу. 

Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.

 

Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.

 

Проведення оплати онлайн:

 

Ви  можете зручно та безпечно оплати послуги, не виходячи з дому:

-  за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- Безпосередньо на сайтіплатіжної онлайн-системи ipay.ua , portmone.com.ua , Приват 24

- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

-  за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. 

- через чат-бот у Viber .

- Якщо виникли складнощі з дистанційною оплатою, пропонуємо переглянути наше відео на цю тему: https://bit.ly/3oKnYiP

 

Прямі договори:

 

Укладення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення між виконавцем послуг і співвласниками (фізичними особами, фізичними особами – підприємцями та юридичними особами) багатоквартирного будинку передбачено Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

 

Публічна оферта - пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

 

Тарифи:

 

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів від 05.07.2019 № 690,  Постанови Кабінету Міністрів від 21.08.2019 №808, та відповідно до умов Публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, опублікованого на сайті Товариства 31.05.2021р., з 01 липня 2021 року споживачам застосована плата за абонентське обслуговування.

Плата за абонентське обслуговування по договору/особовому рахунку на місяць (для будинків у яких встановлений вузол комерційного обліку) становить 23.45 грн з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 14.122 грн з ПДВ. з централізованого водовідведення 9.326 грн з ПДВ).

З 01.07.2021 відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 16.12.2020  № 2499 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26.11.2015 №2868» для ПрАТ «АК «Київводоканал» встановлено нові тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та послуги з централізованого водовідведення:

- централізоване постачання холодної води 13,344 грн з ПДВ за 1 куб. м;

- централізоване відведення холодної води 12,036 грн з ПДВ за 1 куб. м.; 

- централізоване відведення гарячої води 12,036 грн з ПДВ за 1 куб. м.

 

Опломбування лічильників:

 

Залишити заявку можна через:

- контакт-центр +38 (044) 202-02-02;

- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал

- сайт http://vodokanal.kiev.ua: кнопка «Лічильники»/«Заповнити заявку на опломбування»

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу 

 

Повірка та заміна квартирних лічильників:

 

Усю необхідну інформацію стосовно повірки та заміни лічильників Ви можете отримати за наступним посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/serv%D1%96snij-czentr

Замовити послуги можна через:

 

- контакт-центр +38 (044) 202-0202

- звернутись особисто з лічильниками за адресою вул. Електротехнічна, 16, каб. 104

- на сайті https://poverkadom.com/#/start

Слідкувати за станом виконання заявки можна - через сайт Укрметртестстандарту https://poverkadom.com/#/start у полі, що з’явиться, вписати код заявки або номер лічильника.

Свідоцтва повірок доступні он-лайн на сайті  Укрметртестстандарту та можуть бути роздруковані.

Звертаємо увагу! Для обліку і розрахунків законодавством дозволено використовувати лише повірені прилади. Тому квартири, де лічильники не повірені, вважаються такими, що не мають приладів обліку.