Питання та відповіді

1. Нарахування

У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:

сайт https://my.vodokanal.kiev.ua/ -звернення до чат-боту Viber або Telegram

- сайт  https://vodokanal.kiev.ua  кнопка «Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства rd.poshta@vodokanal.kiev.ua

На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.

Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням https://vodokanal.kiev.ua/distancz%D1%96jne-obslugovuvannya-f%D1%96zichnix-os%D1%96b

Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.

2. Передача показів квартирних лічильників:

Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:

- зареєструвавшись в особистому кабінеті https://my.vodokanal.kiev.ua/

- на сайті https://vodokanal.kiev.ua Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з'являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку "Я не робот", "Даю згоду на обробку даних", натискаєте "Пошук". У віконці "Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.

- за допомогою чат боту «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал.

- через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;

- у сервісних центрах ЦКС: https://cks.com.ua/ ;

- за телефоном (044) 202-02-02 

- у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу. 

Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.

Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.

Проведення оплати онлайн:

Ви  можете зручно та безпечно оплати послуги, не виходячи з дому:

-  за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- Безпосередньо на сайті платіжної онлайн-системи ipay.ua , portmone.com.ua , Приват 24

- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

-  за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. 

- через чат-бот у Viber .

- через мобільний додаток

- Якщо виникли складнощі з дистанційною оплатою, пропонуємо переглянути наше відео на цю тему: https://bit.ly/3oKnYiP

Прямі договори:

Укладення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення між виконавцем послуг і співвласниками (фізичними особами, фізичними особами – підприємцями та юридичними особами) багатоквартирного будинку передбачено Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта - пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

Тарифи:

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів від 05.07.2019 № 690,  Постанови Кабінету Міністрів від 21.08.2019 №808, та відповідно до умов Публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, опублікованого на сайті Товариства 31.05.2021р., з 01 липня 2021 року споживачам застосована плата за абонентське обслуговування.

Плата за абонентське обслуговування по договору/особовому рахунку на місяць (для будинків у яких встановлений вузол комерційного обліку) становить 39,19 грн з ПДВ (в т.ч. з централізованого водопостачання 22,31 грн з ПДВ. з централізованого водовідведення 16,88 грн з ПДВ).

З 01.01.2022 Постановою від 22.12.2021  № 2842Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, для ПрАТ «АК «Київводоканал» встановлено нові тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та послуги з централізованого водовідведення 30,384 грн.(з ПДВ):

- централізоване постачання холодної води 16,164 грн з ПДВ за 1 куб. м;

- централізоване відведення холодної води 14,22 грн з ПДВ за 1 куб. м.; 

- централізоване відведення гарячої води 14,22 грн з ПДВ за 1 куб. м.

Опломбування лічильників:

Залишити заявку можна через:

- контакт-центр +38 (044) 202-02-02;

- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу 

Повірка та заміна квартирних лічильників:

Усю необхідну інформацію стосовно повірки та заміни лічильників Ви можете отримати за наступним посиланням: https://vodokanal.kiev.ua/serv%D1%96snij-czentr

Замовити послуги можна через:

- контакт-центр +38 (044) 202-0202

- звернутись особисто з лічильниками за адресою вул. Електротехнічна, 16, каб. 104

- на сайті https://serrp.org.ua/wbetalon/registry#/start

Слідкувати за станом виконання заявки можна - через сайт Укрметртестстандарту https://serrp.org.ua/wbetalon/registry#/start у полі, що з’явиться, вписати код заявки або номер лічильника.

Свідоцтва повірок доступні он-лайн на сайті  https://serrp.info/та можуть бути роздруковані.

Звертаємо увагу! Для обліку і розрахунків законодавством дозволено використовувати лише повірені прилади. Тому квартири, де лічильники не повірені, вважаються такими, що не мають приладів обліку.

Залиште своє повідомлення у розділі Звернення чат-боту Viber або Telegram. Онлайн-чат працює в робочі години пн-чт. з 8:00 до 17:00 год, пт. з 8:00 до 16:00.