Питання та відповіді

Питання та відповіді

1. Нарахування

У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:

-  контакт-центр +38(044) 202-02-02;

-  сайт  https://vodokanal.kiev.ua  кнопка  «Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки,

На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт знімання показань і т.п.)для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнити інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону як контактний.

 

Також вирішити питання перерахунків можна на місці у:

 

- Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу:

 

  • пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж (Оболонський район)
  • вул. Електротехнічна, 16 (Деснянський район)
  • вул. Ревуцького, 5-А (Дарницький район)

 

- Центрах з укладення прямих договорів:

 

* вул. Академіка Вільямса, 3/7

 

* вул. Межова, 25

 

* вул. Академіка Туполєва, 19-А

 

* бульв. Чоколівський, 40

 

актуальний графік роботи на http://vodokanal.kiev.ua/ кнопка «Для дому»/«Центри обслуговування»

 

-  сервісних центрів Центру комунального сервісу https://cks.com.ua/service-centers/

 

Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям потрібно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.

 

2. Передача показів квартирних лічильників

 

Покази лічильників можна передати через:

 

- зареєструвавшись в особистому кабінеті https://my.vodokanal.kiev.ua

 

- на сайті: https://vodokanal.kiev.ua/ -> Надати показники;

 

- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал;

 

- через графу у платіжному повідомленні «Для нарахув. на наступн. місяць»;

 

- у сервісних центрах ЦКС: https://cks.com.ua/service-centers/;

 

- за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;

 

у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу: vodokanal.kiev.ua -> Для дому -> Центри обслуговування.

 

Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.

 

Якщо при передачі даних через сайт Київводоканалу:

-   не знаходиться особовий рахунок чи адреса

-   не співпадають номери лічильників чи їхня кількість

-   поточні чи попередні покази не відповідають переданим даним

 

просимо передати нам зазначені інформацію для коригування будь-яким зі зручних способів:

 

-  через сайт http://vodokanal.kiev.ua кнопка «Звернутися з питанням»/«Розрахунки»/«Питання щодо розрахунків та нарахувань»

-  контакт-центр +38(044) 202-0202

-   у сервісних центрах ЦКС (https://cks.com.ua/service-centers/)

-   у Центрах з обслуговування споживачів та Центрах з укладення прямих договорів Київводоканалу http://vodokanal.kiev.ua/ кнопка «Для дому»/«Центри з обслуговування».

 

Звертаємо увагу! Передавати покази лічильників необхідно, для чіткого обліку використаних послуг. Крім того, це передбачено п.2.4 договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)  між ПрАТ «АК «Київводоканал» та споживачами про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) ,Законом України від 07.06.2018 № 2454-VIII «Про житлово-комунальні послуги» розділ ІІ ст 7 п. 2.12 та пунктом 14 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабміну №630 від 21.07.2005 р.

 

3. Прямі договори

 

Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 №1198-VII Київводоканал набув статусу виконавця послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для об’єктів всіх форм власності.

 

Цим Законом передбачено необхідність укладення договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг і власниками квартир.

 

Зазначена форма договору – публічна оферта, тобто якщо Ви користуєтесь послугами, то автоматично погоджуєтесь з його умовами і маєте такі самі права і обов’язки, як і інші споживачі. Отримання підписаного паперового примірника потрібно для впорядкування та формального оформлення відносин між споживачем і виконавцем.

 

Документи на укладення договору приймають:

 

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж, вул. Електротехнічна, 16, вул. Ревуцького, 5А) – підписаний примірник договору видають одразу на місці за 15-20 хв

 

- Центри з укладення прямих договорів Київводоканалу https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonent%D1%96v/

 

- сервісні центри ЦКС https://cks.com.ua/service-centers/

 

- поштою на адресу Розрахункового департаменту: вул. Електротехнічна, буд.16, м. Київ, 02222.

 

Перелік необхідних для укладення договору документів на сайті Київводоканалу кнопка «Для дому»/«Оформити договір»/

Багатоквартирний будинок https://vodokanal.kiev.ua/bagatokvartirnij-budinok

 

За умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу документи на укладення договору може подати від імені власника квартири уповноважена особа.

 

Увага! Якщо житлово-експлуатаційна організація продовжує працювати як колективний споживач, або на підставі укладених договорів про надання послуг, умовами яких врегульовано механізм розрахунків та транспортування послуг з водопостачання і водовідведення через внутрішньобудинкові мережі, мешканцям цих житлових будинків не потрібно звертатись до ПрАТ «АК «Київводоканал» для укладення Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

 

Повернення підписаних прямих договорів

 

У разі оформлення договору у Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу по пр-ту Героїв Сталінграда, 14-Ж, або вул. Електротехнічна, 16 підписаний примірник видають одразу на місці (за 15-20 хв).

 

Договори, на які документи подавалися раніше, повертаються в порядку черги: поштою, через спеціальні мобільні групи на місцях, під час поквартирних обходів, а також у точках прийому споживачів Київводоканалу.

 

Крім того, мешканці можуть через сайт Київводоканалу, контактний центр +38 (044)202-0202 або письмове звернення залишити заявку на отримання свого екземпляру у найближчій точці обслуговування.

 

4. Тарифи

 

З  01 лютого  тариф на послуги з централізованого постачання холодної води та послуги з централізованого водовідведення  21,756 грн/1 куб. м.:

- централізоване постачання холодної води 11,544 грн з ПДВ за 1 куб. м.;

- централізоване водовідведення 10,212 грн з ПДВ за 1 куб. м.

- Централізоване водовідведення гарячої води 10,212 грн з ПДВ за 1 куб. м.

 

5. Опломбування лічильників

 

Залишити заявку можна через:

 

- контакт-центр +38 (044) 202-0202

 

- сайт http://vodokanal.kiev.ua: кнопка «Лічильники»/«Заповнити заявку на опломбування»

 

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу або в одній з точок ЦКС

 

Якщо термін очікування виконання заявки досяг понад три місяці просимо повторно залишити звернення одним з можливих способів.

 

З кінця 2016-го року почала діяти нова система реєстрації та обробки заявок, а отже роботу буде організовано оперативно.

 

Звертаємо увагу: якщо під час очікування опломбування лічильника Ви отримуєте нарахування за нормативом або загальнобудинковим приладом обліку, після опломбування та звірки показань нарахування будуть відкориговані, а за попередній період (починаючи, від дати подачі заявки) здійснено перерахунок.

 

У випадку виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, яка представляється опломбувальником, уточнити та перевірити інформацію можна у контакт-центрі +38 (044) 202-02-02;

 

Більше інформації на сайті: кнопка «Лічильники» https://vodokanal.kiev.ua/lichilniki

 

6. Повірка квартирних лічильників

 

Замовити повірку лічильників можна через:

 - контакт-центр +38 (044) 202-0202

- написати заяву особисто за адресою вул. Електротехнічна, 16, каб. 104

- Центри обслуговування споживачів Київводоканалу або в одній з точок ЦКС

 

Якщо термін очікування виконання заявки понад 1 місяць, просимо повторно залишити звернення одним з можливих способів.

 

Слідкувати за станом виконання заявки можна - через сайт Укрметртестстандарту https://meters.com.ua/#/start у полі, що з’явиться, вписати код заявки або номер лічильника.

 

Акти повірок доступні он-лайн на сайті  Укрметртестстандарту та можуть бути роздруковані.

 

Більше інформації на сайті: кнопка «Для дому»/«Сервісний центр» https://www.vodokanal.kiev.ua/serv%D1%96snij-czentr

 

Звертаємо увагу! Для обліку і розрахунків законодавством дозволено використовувати лише повірені прилади. Тому квартири, де лічильники не повірені, вважаються такими, що не мають приладів обліку.

 

Формула нарахувань в таких помешканнях визначена Постановою КМУ від 21.07.2005 №630 – це різниця між показами загальнобудинкового лічильника, показами усіх квартирних лічильників і підприємців, які орендують приміщення в будинку, що розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно до кількості мешканців, зареєстрованих у квартир.

 

Відтак споживачів, які після закінчення міжповірочного інтервалу лічильника не подали заявку на чергову повірку, Київводоканал переводить на розрахунки за показаннями загальнобудинкового приладу обліку, а у разі його відсутності – за нормами водоспоживання.

 

7. Поквартирні обходи

 

Поквартирний обхід потрібен для впорядкування взаєморозрахунків між Київводоканалом як виконавцем послуги і споживачами — мешканцями багатоквартирних будинків. Це передбачено умовами договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення, складеного на основі «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (постанова КМУ, №630від 21.07.2005).

 

Під час обходів фахівці Київводоканалу роблять контрольну звірку показів, опломбовують та беруть лічильники на комерційний облік, формують реєстр лічильників, що потребують повірки.

 

Також проводиться активна договірна та інформаційно-роз’яснювальна робота: приймають документи для укладення договору та віддають вже підписані примірники, вручають попередження боржникам.

 

Поквартирні обходи організовуються за гнучким та зручним для мешканців графіком: у будні у вечірні години та по суботам.

 

Звертаємо увагу, контролери Київводоканалу завжди мають при собі посвідчення, де зазначені дані працівника, є логотип і штамп.

У випадку виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, інформацію можна уточнити та перевірити за номерами:

 

-  контакт-центру +38(044) 202-02-02;

-  аварійної служби 1581 або +38(044) 200-7301;

-  Контактного центру 15-51.

 

8. Контактні телефони

 

Для отримання консультацій, оформлення звернень та заявок, надання скарг та пропозицій мешканці багатоквартирних будинків можуть телефонувати до контакт-центру +38 (044) 202-02-02 (працює у будні з 8 до 20:00).

 

У випадку аварійної ситуації, відсутності холодної води чи скарги на її якість просимо звертатись до цілодобової аварійної служби 1581 або (044) 200-7301.

 

Звертаємо увагу, що Київводоканал не обслуговує внутрішньобудинкові мережі та відповідає лише за холодне водопостачання.

 

Відповіді на деякі питання Ви зможете знайти на https://vodokanal.kiev.ua/pitannya-ta-v%D1%96dpov%D1%96d%D1%96 та https://vodokanal.kiev.ua/lichilniki