І. Реєстрація в особистому кабінеті:

1.1 На офіційному сайті, в розділі "" Для дому"", натискаємо пункт 'Особистий кабінет'. Переходимо на сторінку реєстрації, натискаємо "Зареєструватись', з' являються поля для реєстрації. 

1.2. Вносимо актуальну електронну адресу, далі заповнюємо поля, вносимо придуманий пароль, підтверджуємо його. Після цього встановлюємо" галочку" що приймаємо умови договору та натискаємо зареєструватися. 

1.3. Натискаємо «Мій кабінет» та входимо. Після входу необхідно додати особовий рахунок.

1.4. Обираємо код надавача послуги, для квитанцій Київводоканалу 889, для квитанцій ГІОЦ 999, вносимо особовий рахунок та суму останньої оплати. 

 

2. Система не сприймає особовий рахунок, необхідно внести «дійсний»:

Перевірте, будь ласка, правильність внесених даних. Особовий рахунок ГІОЦ складається з 10 цифр та відображається в квитанції як А/Н, особовий рахунок Київводоканалу складається з 7 цифр. 

 

3. Обліковий запис заблоковано:

Блокування спрацьовує на годину у випадку, якщо було тричі неправильно введено пароль або логін. Також у випадку блокування Вам приходить на електронну адресу лист з інструкціями щодо розблокування аккаунту. Також нагадуємо, що логіном є Ваша електронна адреса, зазначена при реєстрації.

 

4. Не можу увійти до особистого кабінету, не співпадають логін та пароль:

Для входу в особистий кабінет в якості логіну необхідно використовувати електронну адресу, зазначену при реєстрації. На сторінці входу натисніть "Мій кабінет", в полі «логін» введіть електронну адресу, далі введіть пароль, потім натисніть "Увійти".

Якщо і в цьому випадку не вдалось авторизуватися, спробуйте змінити пароль, після зміни, при вході в особистий кабінет, видаліть старий пароль та внесіть змінений вручну. При зміні пароля Вам має прийти лист з електронної адреси warehouse-test@ssmt.com.ua, лист може потрапити у папку «спам».

 

5. Як відновити пароль?

Для відновлення паролю скористайтесь опцією "Забули пароль". Зверніть увагу, що лист для зміни паролю може потрапити до папки «Спам». 

При зміні пароля перегляньте будь ласка, Вам має прийти лист з електронної адреси warehouse-test@ssmt.com.ua


II Відображення даних в особистому кабінеті.


2.1. Як додати особовий рахунок в особистому кабінеті?

В верхньому правому кутку натисніть на профіль  "Особові рахунки" натисніть "Додати", оберіть код надавача послуги, для квитанцій Київводоканалу 889, для квитанцій ГІОЦ 999, внесіть особовий рахунок та суму останньої оплати або номер квартири.

 

2.2. В особистому кабінеті зникли лічильники:

Рекомендуємо використовувати на пк/ноутбуці такі браузери як Google Chrome, Mozilla Firefox останніх рекомендованих розробниками версій. Якщо Ви використовуєте браузер  Оpera,  у блокувальнику реклами  Вам необхідно додати  наш сайт https://my.vodokanal.kiev.ua/ у винятки і сторінка з лічильниками завантажиться.

 

2.3. Я замінив лічильники на нові. В особистому кабінеті вказано, що «доступних лічильників немає», як передати показники?

У разі, якщо в квартирі проведено заміну лічильників, інформація буде відображена наступного місяця, після закриття розрахункового періоду та оновлення даних. Показники в цьому місяці Ви маєте можливість передати за номерами 202-02-02, 247-40-40 або за допомогою онлайн-чату.

 

2.4. Як передати показники через особистий кабінет?

В розділі "Лічильники" на віртуальному лічильнику стрілками на чорному полі (до коми) змінюєте показники та натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії. У разі, якщо показники з минулого періоду не змінились, без зміни показників натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії.

 

2.5. Чому не відображаються дані в абонентській книжці за 2017-2018 роки?

Кабінет оптимізується для швидкої дії роботи та зручності користувачів. Відповідно, щоб користувач міг швидко переглянути фінансову інформацію, подати показники та здійснити оплату, в кабінеті не може відображатися інформація починаючи з 2017р., оскільки це буде сповільнювати роботу кабінету та незручність його користуванням. В особистому кабінеті передбачено відображення абонентської книжки за останні 6 місяців, здійснених платежів за останній рік.

 

2.6. Де я можу побачити показники за попередній період?

Споживач має можливість переглянути показники, по яких було проведено нарахування, в меню «Лічильники» - «Останній показ» - «Деталі».

 

2.7. Чому я не можу передати показники через особистий кабінет, при натисканні кнопки «Подати» з’являється знак заборони?

Показники лічильників холодного та гарячого водопостачання приймаються з 10 числа і до останнього дня поточного місяця. З 1-го по 5-те число включно проводиться закриття розрахункового періоду. Після цього відбувається завантаження нарахувань та оновлення даних, в зв’язку з цим передача показників заблокована. У разі, якщо Ви не встигли їх передати, Ви зможете після 5-го  числа звернутись для коригування показників до Онлайн-чату.