Допомога з реєстрацією

І. Реєстрація в особистому кабінеті:
1. Не приходить «Лист підтвердження»:
Лист з підтвердженням облікового запису повинен прийти на Вашу електронну адресу, він міг потрапити у папку «Спам». Якщо Ви його не отримали, на сторінці входу натисніть "Мій кабінет".
Під віконцем "Увійти" внизу натисніть "Не отримали листа-підтвердження" і очікуйте лист (не забудьте перевірити папку «Спам»). В листі перейдіть за посиланням.
2. Не можу зареєструватися, пише що «e-mail» вже зайнятий:
У разі якщо Ви вже робили спробу реєстрації, система визначить, що е-мейл вже зайнятий. В такому випадку необхідно продовжити попередню реєстрацію, тобто підтвердити обліковий запис.
3. Обліковий запис заблоковано:
Блокування спрацьовує на годину у випадку, якщо було тричі неправильно введено пароль або логін. Також у випадку блокування Вам приходить на електронну адресу лист з інструкціями щодо розблокування аккаунту.
Також нагадуємо, що логіном є Ваша електронна адреса, зазначена при реєстрації.

4. Система не сприймає особовий рахунок, необхідно внести «дійсний»:
Перевірте, будь ласка, правильність внесених даних. Особовий рахунок ГІОЦ складається з 10 цифр та відображається в квитанції як А/Н, особовий рахунок Київводоканалу складається з 7 цифр. Остання сума оплати вноситься без копійок та округлень.
5. Не можу увійти до особистого кабінету, не співпадають логін та пароль:
Для входу в особистий кабінет в якості логіну необхідно використовувати електронну адресу, зазначену при реєстрації. На сторінці входу натисніть "Мій кабінет", в полі «логін» введіть електронну адресу, далі введіть пароль, потім натисніть "Увійти".
6. Не можу зареєструвати особовий рахунок, рахунок вже зайнятий:
У разі, якщо Ви вже раніше реєструвалися або відбулася зміна власника, яким було створено особистий кабінет з цим особовим рахунком, система визначить, що особовий рахунок зайнятий.
7. Забув пароль, що робити?
Для відновлення паролю скористайтесь опцією "Забули пароль". Зверніть увагу, що лист для зміни паролю може потрапити до папки «Спам».
II Відображення даних в особистому кабінеті.
2.1. Хочу змінити діючу електронну адресу на нову:
Для того, щоб змінити актуальну електронну адресу необхідно зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Редагувати профіль". На сторінці редагування профілю, в пункті "Електронна адреса", введіть нову електронну адресу (для підтвердження змін у профілі введіть Ваш поточний пароль) та натисніть на кнопку "Зберегти". Після цього, Вам на електронну адресу, яку Ви вказали в профілі, прийде лист-підтвердження зміни e-mail, підтвердьте Вашу нову електронну адресу згідно з інструкцією у листі-підтвердженні. Якщо лист- підтвердження зміни електронної адреси відсутній - перевірте папку "Спам" Вашої електронної пошти.
2.2. Як додати особовий рахунок в особистому кабінеті?
В розділі "Профіль"-"Особові рахунки" натисніть "Додати", внесіть особовий рахунок, номер квартири та суму останньої оплати без копійок та округлень.
2.3. В особистому кабінеті зникли всі дані
В зв’язку з оптимізацією власної структури Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду Оболонського та Дніпровського районів м. Києва значна кількість особових рахунків по Оболонському та Дніпровському районах з січня 2019 року була перекодована.
Враховуючи вищезазначене, з січня 2019 року частина особових рахунків була замінена на нові. Споживачам вказаних районів після входу в «Особистий кабінет» на сайті Товариства необхідно змінити особовий рахунок на новий, який зазначено в повідомленні на сплату за січень 2019 року для подальшого відображення будь-якої інформації по особовому рахунку. Для цього Вам необхідно в особистому кабінеті, в розділі "Профіль"-"Особові рахунки", натиснути "Додати", внести особовий рахунок, номер квартири та суму останньої оплати без копійок.
2.4. Я замінив лічильники на нові. В особистому кабінеті вказано, що «доступних лічильників немає», як передати показники?
Зміни в особистому кабінеті відбудуться після закриття та оновлення бази даних, тобто наступного місяця. Показники в цьому місяці Ви маєте можливість передати за номерами 202-02-02, 247-40-40 або за допомогою онлайн-чату.
2.5. Як передати показники через особистий кабінет?
В розділі "Лічильники" на віртуальному лічильнику стрілками на чорному полі (до коми) змінюєте показники та натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії. У разі, якщо показники з минулого періоду не змінились, без зміни показників натискаєте "Подати", після чого підтверджуєте свої дії двічі.
2.6. Чому не відображаються дані в абонентській книжці за 2017-2018 роки?
В особистому кабінеті передбачено відображення абонентської книжки за останні 6 місяців, здійснених платежів за останній рік.
2.7. Де я можу побачити показники за попередній період?
Споживач має можливість переглянути показники, по яких було проведено нарахування, в меню «Лічильники» - «Останній показ» - «Деталі».
2.8. Чому я не можу передати показники через особистий кабінет, при натисканні кнопки «Подати» з’являється знак заборони?
Показники лічильників холодного та гарячого водопостачання приймаються з 10 числа і до останнього дня поточного місяця. На даний час функцію передачі показників заблоковано.